  • 61. Data: 2009-10-23 15:55:52
    Temat: Re: [OT] Re: Nieoprocentowana pożyczka od praco dawcy
    Od: Rem <r...@v...pl>

    Remek wymodził:

    > Jeśli jesteś pewny swego, to czemu po prostu nie udzielisz tej
    > nieoprocentowanej pożyczki pracownikowi?

    Udzielę, spoko.
    A piszę to bo właśnie nie jestem pewny.

  • 62. Data: 2009-10-23 16:01:10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Rem wrote:
    > A piszę to bo właśnie nie jestem pewny.

    To może - zwłaszcza w sytuacji kiedy (chyba) wszyscy Twoi rozmówcy mają
    odmienne zdanie - warto wystąpić o wiążącą interpretację?
    Pieniądze żadne a masz tzw. dupokrytkę.

    A kiedy interpretacja będzie nie po Twojej myśli (co jest doprawdy
    wysoce prawdopodobne w tym przypadku), to zawsze możesz się odwoływać.

    Piotrek

  • 63. Data: 2009-10-23 16:01:48
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-10-2009 o 17:55:52 Rem <r...@v...pl> napisał(a):

    > Remek wymodził:

    > Udzielę, spoko.
    > A piszę to bo właśnie nie jestem pewny.

    Rozumiem że poczujesz się lepiej gdy przyznamy ci rację?
    Przyznajemy (dalej wiedząc swoje) ;)

    --
    Tomek

  • 64. Data: 2009-10-23 16:23:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rem wrote:

    > Udzielę, spoko.
    > A piszę to bo właśnie nie jestem pewny.

    Ale nie tylko pracownikom?
    Ja bym też chciał.
    Powiedzmy jakieś 100 000 na dwa lata?

  • 65. Data: 2009-10-23 16:37:58
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Ale nie tylko pracownikom?
    > Ja bym też chciał.
    > Powiedzmy jakieś 100 000 na dwa lata?

    To i ja się zgłaszam.
    Rem, podaj dokładny adres, pod który można wysłać wniosek :)

    Pozdr
    K.

  • 66. Data: 2009-10-23 16:41:35
    Od: Rem <r...@v...pl>

    Remek wymodził:

    > Ale nie tylko pracownikom?
    > Ja bym też chciał.

    Tylko pracownikom.
    Ale niestety nie ma wolnych miejsc w tej chwili.
    Proszę zostawić CV - zadzwonimy do Pana :)

  • 67. Data: 2009-10-23 16:42:49
    Temat: Re: [OT] Re: Nieoprocentowana pożyczka od prac byBkYXdjeQH
    Od: Rem <r...@v...pl>

    > Rozumiem że poczujesz się lepiej gdy przyznamy ci rację?
    > Przyznajemy (dalej wiedząc swoje) ;)

    Ale jaką rację?

  • 68. Data: 2009-10-23 16:51:20
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    "Rem" <r...@v...pl> napisał w wiadomości news:hbsmc1$edr$1@news.onet.pl...

    > Tylko pracownikom.

    No to pudło.
    Niestety warunkiem jest, że oferta jest dostępna dla każdego chętnego, a
    nie tylko dla podmiotów powiązanych.

    Pozdr
    K.

  • 69. Data: 2009-10-23 16:55:57
    Od: Rem <r...@v...pl>

    > No to pudło.
    > Niestety warunkiem jest, że oferta jest dostępna dla każdego chętnego, a
    > nie tylko dla podmiotów powiązanych.

    Jest dla każdego, każdego pracownika, mam jednego... :)

    No dobra, a jak się takie coś wylicza?
    Samemu czy US ma jakieś stawki?

  • 70. Data: 2009-10-23 17:00:07
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Rem" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jest dla każdego, każdego pracownika, mam jednego... :)

    Dla_każdego_chętnego_, czyli niestety nie tylko pracownika.

    > No dobra, a jak się takie coś wylicza?
    > Samemu czy US ma jakieś stawki?

    Nie mam pojęcia.
    Warto zapytać w samym US'ie.