    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nierząd, czy coś innego?
    Date: Fri, 02 Jan 2009 12:40:43 +0100

    Kobieta zamieniła mieszkanie i ma braki finansowe względem US,
    które są oprocentowane na 14.5% w skali roku, zaś ja
    mam oszczędności oprocentowane ok. 6%, więc bardziej opłaca się
    przelać pieniądze na jej konto...
    Jak mogę przekazać oszczędności kobiecie, by ona nie płaciła podatku?
    Czytałem o możliwościach zapłacenia jej za nierząd
    i produkty runa leśnego (które nie są opodatkowane).
    Ponieważ US zablokował jej konto bankowe i zapewne dobrze
    będzie jej teraz pilnował, to zastanawiam się jak to rozwiązać
    od strony dokumentów.
    Przypuszczam, że będzie jej ciężko udowodnić,
    że zebrała w lesie jagód za kilkadziesiąt tysięcy zł,
    a ja to wszystko zjadłem i teraz płacę za całość...
    więc chyba raczej będziemy zmuszeni wziąć sie za nierząd.
    Są jakieś gotowe wzory umów dla nierządnic?
    Mogę jej zapłacić za nierząd z góry?
    Skąd wziąć stawkę za numerek/godzinę?
    (nie korzystałem z takich usług i się nie orientuję)
    Teoretycznie istnieje możliwość wzięcia ślubu,
    przekazania pieniędzy i złożenia pozwu o rozwód,
    ale to trochę kombinowane...
    Może są jakieś inne metody ominięcia podatku?

    --
    Pozdrawia Marek