  • 1. Data: 2005-04-22 16:57:37
    Temat: Niezłożenie deklaracji PIT/VAT w terminie...
    Od: gollum <n...@u...pl>

    ... co za to grozi?

    Z kks wynika(56 par.4, 6 par.2), że do 720 stawek dziennych, ale to
    akurat niewiele mi mówi.
    Działalność gospodarcza, przekroczenie terminu o kilkanaście dni.
    Jak z nimi rozmawiać, żeby kara była jaknajmniejsza...?
    Możecie podzielić się "doświadczeniami"?

  • 2. Data: 2005-04-22 19:59:32
    Temat: Re: Niezłożenie deklaracji PIT/VAT w terminie...
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Już dostałeś wezwanie, czy na razie nie?
    U mnie pracownik, który nosił deklaracje do US 2 razy zapomniał - raz 3 dni
    a raz 5 dni spóźnienia. Tłumaczył się, że "myślał" że to nie takie ważne.
    Jako odpowiedziałny za składanie deklaracji dostałem mandacik 200 zł (po
    grzecznych negocjacjach). Od tego czasu zawsze patrzę na datę stempla na
    deklaracji.