  • 1. Data: 2003-12-30 10:29:23
    Temat: Nowa ustawa PDOF
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    czy mógłby mi ktoś podesłać jednolity tekst nowej ustawy o
    podatku dochodowym od osób fizycznych na 2004 rok ?
    Albo jakiś link ?
    Będę bardzo zobowiązany.

    --
    Pozdrowienia,
    L...@i...pl

  • 2. Data: 2003-12-30 10:52:55
    Temat: Re: Nowa ustawa PDOF
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym 30 Dec 2003 11:29:23 +0100 k...@t...pl (Lipas) pisze:

    > Witam !
    >
    > czy mógłby mi kto_ podesłać jednolity tekst nowej ustawy o
    > podatku dochodowym od osób fizycznych na 2004 rok ?
    > Albo jaki_ link ?
    > Będę bardzo zobowišzany.

    Proponuję przejść się do kiosku i kupić dzisiejszą Rzeczpospolitą.
    W niej jest płytka z kompletem informacji podatkowych na 2003 i 2004,
    a pośród nich jest też ten tekst o który pytasz.

    Przy okazji info dla tych, którzy podobnie jak ja mieli kłopoty z korzystaniem
    z płytki Rzepy pod Linux-em:

    trzeba podczas montowania płytki zapobiec konwersji liter w nazwach plików.
    Mój Debian robi to domyślnie więc wymaga to polecenia np:

    mount -o norock /cdrom

    a potem już tylko otworzyć /cdrom/INDEX.HTML w ulubionej przeglądarce.

    I jeszcze drugie "przy okazji":

    Czy od 1.01.2004 zmieniają się stawki kilometrówki?

    Pozdrawiam,
    PAD
    --
    /***************************************************
    *************************

  • 3. Data: 2003-12-30 11:14:44
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Proponuję przejść się do kiosku i kupić dzisiejszą Rzeczpospolitą.
    W niej jest płytka z kompletem informacji podatkowych na 2003 i 2004,
    a pośród nich jest też ten tekst o który pytasz.

    albooooooooo kurdelebele za darmo tutaj:

    http://podatki.pl/bap1.php/ra260791.htm

    czy się mylę ??????

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2003-12-30 12:15:44
    Od: Krzychas <krzychas1//@_go2_.pl>

    Dnia Tue, 30 Dec 2003 11:52:55 +0100=date Piotr A. Dybczyński napisal/a:

> [...]
    >
    > trzeba podczas montowania płytki zapobiec konwersji liter w nazwach plików.
    > Mój Debian robi to domyślnie więc wymaga to polecenia np:

    Mój Red Hat taki domyślny nie jest, więc zwykłe 'mount - /mnt/cdrom' bez
    żadnych ekstra parametrów ?;-)

    BTW - na stronach Ministerstwa Finansów jest poszukiwana ustawa, w PDF i
    Word.
    --
    Krzychas

  • 5. Data: 2004-01-02 13:18:53
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Tue, 30 Dec 2003 11:52:55 +0100 "Piotr A. Dybczyński"
    <d...@a...edu.pl> pisze:

    > Proponuję przejść się do kiosku i kupić dzisiejszą Rzeczpospolitą.
    > W niej jest płytka z kompletem informacji podatkowych na 2003 i 2004,
    > a pośród nich jest też ten tekst o który pytasz.

    Odwołuję co napisałem!

    Rzeczpospolita na swojej płytce nie uwzględniła nowelizacji opublikowanych w
    ostatnich Dziennikach ustaw z 2003, tak więc np. jej tekst jednolity ustawy o
    PDOF jest pozbawiony dwóch ostatnich nowelizacji.

    Nie jest więc prawdą, że jest to stan prawny na 1 stycznia 2004, tylko gdzieś
    na 27 grudnia :-(

    Pozdrawiam,
    PAD
    --
    /***************************************************
    *************************

  • 6. Data: 2004-01-02 14:13:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2004, Piotr A. Dybczyński wrote:

> [...]
    [...]
    >+ > Proponuję przejść się do kiosku i kupić dzisiejszą Rzeczpospolitą.
    [...]
    >+ PDOF jest pozbawiony dwóch ostatnich nowelizacji.
    >+
    >+ Nie jest więc prawdą, że jest to stan prawny na 1 stycznia 2004, tylko gdzieś
    >+ na 27 grudnia :-(

    Prawdę mówiąc jest ciekawie: "przepisowy" termin jakby nie patrzeć
    został przekroczony, i *w zasadzie* to zgodnie z literą prawa
    konstytucyjny powinien być stan który masz w RP :)
    Ciekawe, czy dojdzie do jakiegoś procesu :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)