    From: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nowa ustawa o VAT - co z naprawami?
    Date: Mon, 29 Mar 2004 09:41:14 +0200

    Mam kombi (fabryczna homologacja na ciężarowy) już wiem ze raczej VATu
    od paliwa nie odliczę, a co z naprawami, dalej mogę odliczać VAT, zawsze też
    ubezpieczałem się od kwoty netto, i jak miałem szkodę to ubezpieczyciel
    oddał mi za naprawę kwotę bez VATu, a VAT sam sobie musiałem odliczyć, jak
    to będzie teraz?

    pozdrawiam
    Mariusz

    PS.
    Jak nic nie będę mógł odliczać to może opłaca mi się przerejstrować auto na
    osobwe?