  • 11. Data: 2002-01-24 16:16:34
    Temat: Re: Nowe druki do US.
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@e...edu.pl>

    Użytkownik Graszka <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...
    > Dzieki bardzo, o to chodzilo (w pospiechu nie dopisalam, ze druki
    > przelewu). Mam co prawda dylemat z polem nr 11. Sa tam dwie kratki na
    > rok, kratka na typ okresu i cztery kratki na nr okresu - ciekawe po co
    > skoro wpisuje tu max dwa znaki (od 01 do 12). Ale to co podales brzmi
    > logicznie wiec rzecz jasna jestem przekonana i tak wypelnie.

    Zależnie od typu okresu jako dwucyfrowy numer podaje się miesiąc, kwartał
    lub półrocze, gdy wpłata dotyczy całego roku numeru okresu nie wpisuje się
    wcale, a gdy dotyczy dekady podaje się numer dakady i numer miesiąca, np.
    0207 to druga dekada lipca.

    Pozdrawiam
    AJT

  • 12. Data: 2002-01-24 16:34:15
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    > Zale?nie od typu okresu jako dwucyfrowy numer podaje si? miesi?c, kwarta?
    > lub pó?rocze, gdy wp?ata dotyczy ca?ego roku numeru okresu nie wpisuje si?
    > wcale, a gdy dotyczy dekady podaje si? numer dakady i numer miesi?ca, np.
    > 0207 to druga dekada lipca.
    >
    > Pozdrawiam
    > AJT

    No tak, teraz juz wszystko sie zgadza. Dzieki i pozdrawiam, Graszka.