  • 11. Data: 2002-12-30 13:57:40
    Temat: Re: Nowy rok 2003 - co robic w DG?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:20021230103121.7fe3d876.dybol@amu.edu.pl...
    > No niezupełnie... W 2003 to ma być 1/12 podatku rocznego wynikającego z
    rozliczenia złożonego w 2001, czyli rocznego podatku w 2000 !
    > I co gorsza bez odliczeń od podatku, w 2003 nawet składki zdrowotnej nie
    można odliczać na bieżąco tylko w rocznym rozliczeniu w kwietniu 2004 !
    > Ja po dwóch latach korzystania z tej uproszczonej formy wobec powyższych
    zmian rezygnuję.
    > Pozdrawiam,
    > PAD

    Rozumiem coraz bardziej ten tytuł i artykuł w Gazecie Prawnej
    "Podatki. Uproszczenia w rozliczeniach mało popularne.
    Przedsiębiorcy ignorują propozycje
    (...)
    Jeszcze mniejszym powodzeniem cieszą się wprowadzone w tym roku prostsze
    metody rozliczeń podatkowych. "Odporni" na nowinki okazali się m.in.
    przedsiębiorcy, którym fiskus w lipcu tego roku zaproponował uproszczoną
    formę zapłaty zaliczek na podatek dochodowy, przewidującą m.in. obowiązek
    składania deklaracji dwa razy do roku, zamiast co miesiąc. Już wtedy
    okazało się, że zainteresowanie taką formą rozliczeń było minimalne."
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=849&d
    ok=849.3.3.2.4.1.0.1.ht
    m&nsl=849

    Sark