  • 1. Data: 2008-02-12 18:24:09
    Temat: ewidencja sprzedaży
    Od: "szymek" <c...@n...poczta.onet.pl>

    Witam

    Chcialbym sobie uproscic prowadzenie KPiR w swojej dzialalnosci
    gospodarczej. Wykonuje dzialalnosc w jednej lokalizacji sprzedajac uslugi
    nie rejestruje ich w kasie fiskalnej, bo takiej nie mam obowiazku prowadzic,
    nie wystawiam tez faktur ani rachunków. wiec zmuszony jestem do codziennego
    dodawania pozycji do KPiR swoich dochodów nieudokumentownych fakturami i
    rachunkami. czy mozna to sobie uproscic nieco prowadzac ewidencje sprzedazy
    i tylko do kpir dodawac zbiorczo miesiac z tej ewidencji jako jedna pozycje
    z sumą?

    --
    Pozdrawiam, szymek.

  • 2. Data: 2008-02-12 18:28:22
    Temat: Re: ewidencja sprzedaży

    Dnia 12-02-2008 o 19:24:09 szymek <c...@n...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > nieco prowadzac ewidencje sprzedazy i tylko do kpir dodawac zbiorczo
    > miesiac z tej ewidencji jako jedna pozycje z sumą?

    Po to właśnie prowadzisz ewidencję żeby sumę przenosić zbiorczo :)
    Inaczej wystarczyłyby dzienne zestawienia zbiorcze przychodów.

    pozdr,
    tommyz