  • 1. Data: 2011-07-25 17:52:09
    Temat: [OT] Dotacje na rozszerzenie działalności ?
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam>

    Co prawda temat nie dotyczy bezpośrednio podatków, ale zauważyłem, że na tym
    forum jest sporo osób o rozległej wiedzy, w tym praktykujących księgowych. W
    związku z tym zwracam się z zaptaniem - czy istnieją obecnie jakieś dotacje,
    lub innego rodzaju wsparcie dla mikro przedsiębiorców, którzy rozszerzają
    działalność gospodarczą o zupełnie inne usługi niż dotychczas ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2011-08-05 05:53:29
    Temat: Re: [OT] Dotacje na rozszerzenie działalności ?
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Marek" <brak@email_no_spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś dotacje, lub innego rodzaju wsparcie dla mikro przedsiębiorców,
    > którzy rozszerzają działalność gospodarczą o zupełnie inne usługi niż

    No jasne !!
    Udaj się do najbliższego Powiatowego Urzędu Pracy i zapytaj o dofinansowanie
    na stworzenie nowego stanowiska pracy.
    Jeśli mają pieniądze (w co wontypie:)),, to zapoznajesz się z cyrografami,
    warunkami, składasz wniosek i masz.

    Zadzwoń do właściwego sobie terytorialnie Wojewódzkiego Urzędu Pracy, poproś
    o rozmowę z infolinią z zakresu dofinansowań.
    To samo zrób w urzędzie marszałkowskim.

    I wpisz w google takie hasło "dofinansowanie mikroprzedsiębiorstw", na
    stronach rządowych znajdziesz kilka numerów infolinii z zakresu
    dofinansowań.
    Pamiętaj, że na samym początku, to Ty masz wiedzieć, co chcesz robić a nie
    wpisywać przyszłą działalność w aktualnie udostępniane działania i środki.

    i nie załamuj się, jak na razie nic nie będę.

    pozdrawiam
    Fart