  • 1. Data: 2005-09-08 11:50:13
    Temat: Od kiedy wchodzi ta ustawa likwidujaca mozliwosc "optymalizacji skladek ZUS" przy DG?
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Witam,

    Ktos wie? Tzn. kiedy mam sie wyglosic/zglosic do ZUS'u? Czy to bylo do
    7. tegoz miesiaca, czy tez dopiero 7. pazdziernika?

    BTW.: czy zatrudnienie sie u kogos na etat przy równoczesnym prowadzeniu
    DG cos daje w sensie finansowym?

    pozdrawiam,
    MK.

  • 2. Data: 2005-09-08 12:11:47
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "MK" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > BTW.: czy zatrudnienie sie u kogos na etat przy równoczesnym
    prowadzeniu
    > DG cos daje w sensie finansowym?

    Dodatkowe zrodlo dochodu, min 1100 zl do przodu i mniej czasu na prowadzenie
    DG :)
    Chyba, ze mas zna mysli fikcyjne zatrudnienie...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-09-08 12:29:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    SDD wrote:

    > Dodatkowe zrodlo dochodu, min 1100 zl do przodu

    znaczy jakies 600 na reke :]

    --
    9 songs ........................................ http://tiny.pl/qg37
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt

  • 4. Data: 2005-09-08 12:45:24
    Od: "MK" <i...@o...pl>

> [...]
    prowadzenie
    > DG :)
    > Chyba, ze mas zna mysli fikcyjne zatrudnienie...

    Nie no - czemu fikcyjne? Ja robię koledze przysługę, kolega mi za to
    płaci, a kolega robi mi przysługę, a ja jemu za to płacę. Ponieważ chcemy
    być legal, a te przysługi nie mieszczą się w ramach DG, którą prowadzimy,
    więc zatrudniamy się na etat.

    MK.

  • 5. Data: 2005-09-08 12:57:34
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > znaczy jakies 600 na reke :]

    Policzylem tak - jesli bylaby to rzeczywista praca, to przy minimalnym
    wynagrodzeniu 849 zl na reke dostawalby 500 zl z groszami i nie placilby 550
    ZUS-u. Zatem tak wlasnie ok 1050-1100 bylby do przodu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-09-08 12:59:31
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > być legal, a te przysługi nie mieszczą się w ramach DG, którą prowadzimy,

    No - jesli chodzi o wymiane partnerska i oprocz samych siebie zatrudniacie
    jeszcze kogos, to sie rzeczywiscie oplaca. Jesli jestescie jedynymi swoimi
    pracownikami, to mozna rozwazyc, czy dla tych 200 zl oplaca sie wchodzic w
    BHP-y, PIPy i inne rzeczy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2005-09-08 13:00:32
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]

    > być legal, a te przysługi nie mieszczą się w ramach DG, którą prowadzimy,

    Aha, no i w przypadku kontroli radzilbym jednak troszke inaczej tlumaczyc :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-09-10 14:50:39
    Od: "MK" <i...@o...pl>

> [...]
    > 7. tegoz miesiaca, czy tez dopiero 7. pazdziernika?
    >
    > BTW.: czy zatrudnienie sie u kogos na etat przy równoczesnym

    No ale daje niewiem - kto wie? - od kiedy ta ustawa wchodzi w życie? Czy
    mam się wygłosić ze zdrowotnego i zgłosić w całości do 7. października?

    pozdrawiam,
    MK.