  • 1. Data: 2002-02-05 15:35:39
    Temat: Szczepienia pracowników
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktos sie orientuje, czy szczepienia ochronne pracowników, mozna wpisać w
    koszty działalności firmy ?
    Dlaczego nie i proszę o podstawę prawną - od kiedy obowiązuje ?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-05 22:26:46
    Temat: Re: Szczepienia pracowników
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Feb 2002, Przos wrote:

    >+ Czy ktos sie orientuje, czy szczepienia ochronne pracowników, mozna wpisać w
    >+ koszty działalności firmy ?
    >+ Dlaczego nie i proszę o podstawę prawną - od kiedy obowiązuje ?

    ...z taką pewną nieśmiałością zauważe, że co jest KUP jest
    zdefiniowane w ustawie. Widzisz do czego "pasuje" szczepienie ?
    Bo ja nie (chyba, że to pracownicy szpitala). Więc na tej
    podstawie nie jest :(

    >+ pozdrawiam

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-02-05 22:49:26
    Od: "Arraes" <a...@e...com>

    > ...z taką pewną nieśmiałością zauważe, że co jest KUP jest
    > zdefiniowane w ustawie. Widzisz do czego "pasuje" szczepienie ?
    > Bo ja nie (chyba, że to pracownicy szpitala). Więc na tej
    > podstawie nie jest :(

    chyba w ustawie zdefionowane jest to co nie jest kup................

    a kup jest wszystko co "ma na celu osiagniecie P" z wyjatkiem tych co nie
    moga byc.

    moim zdaniem takie szczepienie ewidentnie jest KUP - chche, aby pracownicy
    nie chorowali (dzięki temu wykonują pracę, której celem jest Twój zarobek a
    poza tym nie muisz płacić wynagrodzenia za czas niezdonosci do
    pracy........)
    pozostaje tylko pytanie o pdof.....czy beda z niego zwolnieni?

    pzdr

  • 4. Data: 2002-02-06 06:34:53
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > zdefiniowane w ustawie. Widzisz do czego "pasuje" szczepienie ?
    > Bo ja nie (chyba, że to pracownicy szpitala). Więc na tej

    To z całą pewnością jest KUP. Chodziło mi o to czy płaci się od tego ZUS i
    podatek dochodowy (od pracownika).