  • 11. Data: 2011-07-29 14:05:29
    Temat: Re: Odliczanie części do samochodu firmowego osobowego
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik cef napisał:

    > A nie ma problemów z trzecim "tak" ?
    > Nie ma tu przypadkiem jakiegoś ulepszenia ŚT i odliczeń w proporcji jak
    > dla ŚT?

    nawet jak jest to ulepszenie, to dlaczego należałoby tu stosować
    proporcję jak przepis o ograniczeniu odliczenia vat dotyczy tylko i
    wyłączenie faktu zakupu pojazdu?

  • 12. Data: 2011-07-29 20:49:29
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    cyklista w <news:4e32bd65$0$3505$65785112@news.neostrada.pl>:

    > a jaki ma taki PCC związek z vat

    Duży. HTH.

    --
    Tomasz Nycz

  • 13. Data: 2011-07-30 06:58:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Jul 2011, cyklista wrote:

    > a jaki ma taki PCC związek z vat i odliczaniem go go od części
    > i eksploatacji?

    Przeczytaj co zacytowałeś - pytanie brzmi "czy są różnice".
    A związek jest oczywisty: PCC stanowi dodatkowy koszt uzyskania,
    więc jak komuś zależy na zwiększeniu KUP (i tylko na tym)
    to droga jest prawidłowa ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2011-07-30 22:54:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cyklista wrote:

    > nawet jak jest to ulepszenie, to dlaczego należałoby tu stosować
    > proporcję jak przepis o ograniczeniu odliczenia vat dotyczy tylko i
    > wyłączenie faktu zakupu pojazdu?

    Właśnie dlatego pytam, bo nie chciało mi się sprawdzać. :-)

  • 15. Data: 2011-08-02 11:53:59
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > A związek jest oczywisty: PCC stanowi dodatkowy koszt uzyskania,
    > więc jak komuś zależy na zwiększeniu KUP (i tylko na tym)

    Jeśliby brać po uwagę tylko jedno zdanie to tak, a jeśli cały wątek od
    początku to nie.

  • 16. Data: 2011-08-02 11:58:39
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik cef napisał:

    > Właśnie dlatego pytam, bo nie chciało mi się sprawdzać. :-)

    Ponieważ mój doradca podatkowy kazał od instalacji (pomimo że była
    zakupiona do nowego samochodu miesiąc po jego zakupie, z którego cały
    możliwy vat był odliczony) odliczyć cały vat a netto doliczyć do
    wartości pojazdu i uaktualnić amortyzację to na taką wątpliwość też
    byłem ciekaw czy ktoś nie posiada jakiś innych informacji i wiadomości o
    przepisach. :-)