  • 1. Data: 2005-01-22 13:08:31
    Temat: Odliczenie - nauka ?
    Od: "Qrak" <q...@w...to.zeby.odpisac.wp.pl>

    Witam,

    pytanie byc moze pojawialo sie ale nie udalo mi sie znalezc konkretnej
    odpowiedzi w archiwum grupy (ostatnie dotyczace tego tematu wypowiedzi
    byly z poczatku ubieglego roku).

    Czy istnieje mozliwosc odliczenia od podatku kosztow nauki poniesionych na
    zaocznych studiach wyzszych w 2004 roku (zaznaczam ze studia rozpoczalem w
    lutym 2004) ?

    Nie udalo mi sie znalezc nic na temat takiej ulgi wiec jesli ktos przy
    okazji odpowiedzi skieruje mnie w odpowiednie miejsce (jakies konkretne
    miejsce na mofnecie - byle nie google bo tam szukalem) to bede bardzo
    wdzieczny.

    Pozdrawiam,