  • 1. Data: 2005-01-22 08:09:11
    Temat: Praca/Poznań - Biuro rachunkowe
    Od: "Biuro Rachunkowe - Poznań" <b...@p...fm>

    Poszukujemy pracownika do biura rachunkowego z wykształceniem wyższym
    ekonomicznym, kreatywnego, zaangażowanego i gotowego do samodzielnej pracy.
    Mile widziana znajomość języków obcych.

    Kontakt: b...@p...fm

    Niezainteresowanych przepraszam za spam, ale wierzcie mi, ciężko znaleźć
    gdzie indziej kogoś, kto w dobrym stopniu ma opanowane prawo podatkowe....

  • 2. Data: 2005-01-22 09:45:45
    Temat: Re: Praca/Poznań - Biuro rachunkowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Biuro Rachunkowe - Poznań napisał:
    > Poszukujemy pracownika do biura rachunkowego z wykształceniem wyższym
    > ekonomicznym, kreatywnego, zaangażowanego i gotowego do samodzielnej pracy.
    > Mile widziana znajomość języków obcych.

    Rzecze szcześcia. Ja szukam kogoś takiego (nawet bez praktyki) od paru
    miesięcy,.
    Wszystko co jest na rynku to absolwenci marketingu z wygórowanym
    mniemaniem o sobie i patologicznie nieską chęcią do nauki.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl