    From: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Delegacja zagraniczna
    Date: Mon, 24 May 2004 13:11:02 +0200

    Użytkownik Samotnik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@s...zagle.org.p
    l...
    wrote:

    > A tak BTW, to czy mogę sobie taką delegację wypisać i wrzucić diety w KUP
    > (tylko diety)? Lektura różnych opracowań budzi we mnie pewne wątpliwości,
    > gdyż wszędzie posługuje się pojęciem 'pracownik'.
    > --
    > Samotnik

    W ustawie o PDOF wymienia się czego nie mozna zaliczyć do KUP.
    Wymienione tam sa min.:
    Diety właścicieli oraz osób z nimi wspołpracujących powyżej kwoty diety
    przysługującej pracownikowi państwowemu z tytułu odywania podróży słuzbowej.
    A wiec myśląc normalnie w wysokosci jaką otrzymuje prcownik państwowy
    przysługują również włascicielowi.
    Poza tym w rozporządzeniu w sprawie KPiR jest zapis odnośnie dowodów
    wewnętrzynych tzn do udokumentowania jakich operacji je się wystawia. M.in
    wymienia sie tam diety włascicieli z tytułu podrózy słuzbowej, który należy
    dokumentować dowodem wewnętrznym tzw."Poleceniem wyjazdu"
    Andrzej