    From: "Krys" <g...@p...onnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Oszutwa podatkowe ???
    Date: Thu, 5 Sep 2002 09:32:14 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@157.25.116.149

    Użytkownik Sławomir Malibo <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:al5hoo$87u$...@s...icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Krys" <g...@p...onnet.pl> napisał w wiadomości

    > nie
    > na

    > Polsce
    > dla

    > Oooooooooooo to by było zbyt proste. Zajrzyj do UoPDOF, KKS
    > Pozdrawiam.

    Obawiam się, że jakby za takie sprawki strzelano, to nie byloby juz do kogo
    strzelac. Jedno jest pewne - tylko bezrobotnym trudno bedzie ustalic stawke
    dzienna a zamkniecie niektorymjest na reke. Taka sama spiewka jak z
    maksymalnymi platnosciami gotowka.
    A Marcie nie polecam mieszac znajmoych a tym bardziej przyjaciol. Moze sie
    okazac, ze dzieki dodatkowym "zarobkom" przekrocza prog podatkowy i na
    koniec roku beda musieli doplacic. Najlepiej student z rodziny gdy wiadomo
    ze nigdzie nie pracuje - wtedy wiemy ile max mozna mu wypisac zlecen.(przy
    kup 20% ok. 46.000)

    Krys