  • Data: 2002-04-22 19:37:52
    Temat: Odp: Podatek od sprzedazy mieszkania. Ile procent ?
    Od: "Witold Rodzen [interia]" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > powiedzcie czy ja dobrze rozumie:
    > skoro u notariusza te 2% placi kupujacy to sprzedajacy nie placi poza tym
    > zadnego podatku od wzbogacenia? nie zakadamy przy tym, ze te pieniadze
    > przeznaczy na cele mieszkaniowe, bo ma juz drugie mieszkanie
    >
    > Justyna

    Z tego co sie dowiedzialem po uplywie tych pieciu lat wszelkie koszty (czyli
    2% u notariusza) ponosi kupujacy, mozna tez, jesli nie minelo jeszcze 5 lat
    zdeklarowac, ze pieniadze ze sprzedazy mieszkania
    beda przeznaczone na zakup nowego lub tez pokrewne cele (nie wiem dokladnie
    jakie). Wowczas
    mozna byc zwolnionym z 10% oplaty.

    Vitia