eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców › Odp: Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    From: "CNTI" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    Date: Thu, 21 Aug 2003 11:57:24 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@62.148.83.130

    Użytkownik "mec.Michał" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bi0lml$30a$1@taurus.webcorp.pl...

    > Użytkownik "Potrawka" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Buszując po necie natrafiłem na stronę pewnej grupy młodych doradców
    > podatkowych i biegłych rewidentów, którzy za małe pieniądze (ok. 10-15 zł)
    > udzielają naprawdę dobrych porad z zakresu prowadzenia działalności
    > gospodarczej i podatków (przez internet). Jak sie weźmie kilka porad, to
    > daja nawet porady dot. kruczków prawnych. Mnie zachwycili, bo z tymi
    > podatkami (i prawie pustą kieszenią) zaczynałem sie łamac odnośnie
    > prowadzenia działalności gosp.
    > Nie pamietam adresu strony www, ale e-mail owszem: e...@p...fm
> [...]

    Tak samo jak wszyscy doradcy na tej grupie. A tamci - z racji wysokich
    uprawnień (jak napisano powyżej) muszą byc dobrzy.Trudno przecież zakladać,
    że udzielają porad zupełnie innych niż posiadana przez nich
    wiedza,potwierdzona trudnymi (jak się mówi) egzaminami państwowymi oraz
    praktyką.
    Ja do nich pisze i uważam, że są naprawde kompetentni i polecam ich moim
    znajomym.I jeszcze żadna kontrola nie zakwestionowała ich porad.
    Manfred