eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprogram do pełnej księgowości - poradźcie uzytkownicy › Odp: program do pełnej księgowości - poradźcie uzytkownicy
    From: "kris" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: program do pełnej księgowości - poradźcie uzytkownicy
    Date: Thu, 8 Apr 2004 21:48:57 +0200

    Użytkownik Chris Gold <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c54471$1ids$...@n...mm.pl...

    ciach...

> [...]
    > licencji na wszystkioe moduły razem + wdrożenie. Łączny koszt cąłości
    > ok. 40000 zł netto. Program jest według mnie -pracuje na nim od ok.
    > miesiąca- całkiem całkiem, duże możliwości analityczne, wydruki tekstowe
    > lub graficzne, analityka bardzo wielopoziomowa-jak sobie ustawisz tak
    > masz, robi deklaracje, bilanse, f-01, stany magazynowe i rozrachunków na
    > dowolny dzień wraz z przeterminowaniami rozrachunków w dowolnych
    > przedziałach czasowych i dużo innych, niektórych oczywiście jeszcze nie
    > znam, ale wydaje mi się że mogę ci polecić ten program.

    A ja uważam, że najważniejsze w używanym oprogramowaniu jest poza oczywiście
    funkcjonalnością, to jak długo producent klepie swoje oprogramowanie i ilu
    ma klientów.
    Bo cóż z tego, że jakaś firma wypuści rewelacyjny i tani program, ale za pół
    roku zwinie manatki i będziemy musieli szukać nowego. Liczba użytkowników
    daje nam natomiast gwarancję, że jak producent coś spartoli to na następny
    dzień dostanie tysiąc telefonów od klientów i będzie musiał szybciutko
    naprawić błąd (zdziwilibyście się ile daje postraszenie oddaniem sprawy do
    sądu).

    Na rynku jest tylko kilku o liczącej się pozycji producentów. CDN - nowa
    Optima robi wrażenie, Symfonia - chyba bezkonkurencyjna FK, Insert - tylko
    za mało rozwijają programy pod Windows, .... nie przychodzi mi nic więcej do
    głowy.

    Chętnie poznam Wasze opinie (o ile będą zgodne z moją :-))

    Krzysiek