  • 1. Data: 2004-05-19 12:07:24
    Temat: zakup samochodu osobowego lub cięzarowego??????
    Od: "Anna" <A...@p...onet.pl>

    Witam, przyznaje sie bez bicia, że w tych sprawach jestem kompletnie
    zielona!!! Moj brat (prowadzi działalność gospodarcza, KPiR, VATowiec) chce
    kupic samochód na firmę, najlepiej ciężarówkę z homologacją (podobno są
    tylko trzy firmy na rynku, które mają takie samochody spełniające ladowność
    wynikajacą z ustalonego wzoru), dowiedział się w US, ze od zakupu samochodu
    ciężarowego można odliczyc 50% nie więcej niż 5000, tak samo jak od
    osobówki,a wiec moje pytanie do was jest takie: Jakie sa plusy i minusy
    zakupu sam. ciężarowego nad osobowym i co się lepiej opłaca kredyt czy
    leasing?? Ufff, przepraszam za zawracanie głowy i z góry dzięki za porady w
    tej kwestii, pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-19 13:06:35
    Temat: Odp: zakup samochodu osobowego lub cięzarowego??????
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Anna <A...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c8fiqj$igf$...@n...news.tpi.pl...
    dowiedział się w US, ze od zakupu samochodu
    > ciężarowego można odliczyc 50% nie więcej niż 5000, tak samo jak od
    > osobówki

    To jakaś bzdura. Mozna odliczyć cały VAT od samochodu ciężarowego.
    Pozdr.
    Andrzej>

  • 3. Data: 2004-05-19 14:22:57
    Temat: Re: zakup samochodu osobowego lub cięzarowego??????
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Andrzej wrote:

    > To jakaś bzdura. Mozna odliczyć cały VAT od samochodu ciężarowego.

    taaaa, jest tylko fajna luka w ustawie, bo wedlug niej ciagnik siodlowy jest
    samochodem osobowym ;-)

    --
    Adam

  • 4. Data: 2004-05-19 14:31:37
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@b...net> napisał w wiadomości

    > taaaa, jest tylko fajna luka w ustawie, bo wedlug niej ciagnik siodlowy
    jest
    > samochodem osobowym ;-)

    a raczej nie można określić niezbędnego dla samochodów ciężarowych parametru
    jakim jest ładowność.

    T.

  • 5. Data: 2004-05-20 06:36:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Łukasz Góralczyk napisał:

    > Panowie troszke zaspali, jest juz interpretacja.

    Co to zagołsłowne poszturchiwania?
    Linka prosimy, linka.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-05-20 06:38:23
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    parametru
    > jakim jest ładowność.
    Panowie troszke zaspali, jest juz interpretacja.

    Pozdrawiam
    LG

  • 7. Data: 2004-05-20 06:53:22
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Łukasz Góralczyk <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c8hhit$buk$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > parametru
    > Panowie troszke zaspali, jest juz interpretacja.

    Właśnie gdzieś czytałem że jest interpretacja ale gdzie ją znaleść???
    Pozdrawiam
    Andrzej