  • 1. Data: 2008-05-28 19:57:40
    Temat: Odpoczynek w hotelu w koszty...
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    Witam
    Czy prowadząć jednoosobową DG można wliczyć w koszty pobyt (odpoczynek
    od pracy :) w pensjonacie/hotelu/uzdrowisku itd...? Oczywiście na
    wszystko otrzymuję fakturę. Może jako fundusz wczasowy czy
    pracowiczny... w sumie wystarczyłoby udowodnić, że jest mi to
    niezbędne do uzyskania przychodu ;)... pracuję xx godzin dziennie przy
    komputerze i mam prawo odpoczywać za darmo na zielonej łące lub za
    zarobione pieniądze w pensjonacie...
    Dzięki.
    Pzdr.

  • 2. Data: 2008-05-29 10:32:03
    Temat: Re: Odpoczynek w hotelu w koszty...
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    PawelM wrote:
    > Czy prowadząć jednoosobową DG można wliczyć w koszty pobyt (odpoczynek
    > od pracy :) w pensjonacie/hotelu/uzdrowisku itd...?

    Nie ma urlopu przy DG. Po prostu uzasadnij to jako koszt uzyskania
    przychodu (spotkanie z klientem, wyjazd kontraktowy - dostarczenie
    usługi/towaru do klienta). Pamiętaj, że od 1,5 roku nie można wciągnąć
    (ot tak) w koszty wyżywienia.

    Jakub