  • 61. Data: 2007-02-26 13:35:50
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: t <r...@o...pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 11:57:47 +0100, "Cavallino" <k...@...pl>
    wrote:

    >Raczej mówię, że żadna z innych ustaw nie powinna zawierać innej definicji
    >tego samego pojęcia.
    >Na dziś nic mi nie wiadomo aby tak było.

    >Nie, Ordynacja w sposób jasny się do niej odwołuje ("przepisów o swobodzie
    >działalności gospodarczej").

    Aha, no to mnie tym skasowałeś :)

  • 62. Data: 2007-02-26 17:08:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 24 Feb 2007 23:53:21 +0100, t <r...@o...pl> wrote:

    >Nieprowądzacych DG wg której definicji?
    >Bo ten sprzedający pusty toner wg definicji z Ordynajci prowadzi DG.
    Chyba przestane sprzedawac butelki po piwie, ktore sam wypilem.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 63. Data: 2007-02-26 23:38:14
    Od: t <r...@o...pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 18:08:43 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Chyba przestane sprzedawac butelki po piwie, ktore sam wypilem.

    Rozumiem że jesteś kolejną osobą która nie rozumie definicji z ustawy?

  • 64. Data: 2007-02-27 07:03:39
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartrid
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Rozumiem że jesteś kolejną osobą która nie rozumie definicji z ustawy?

    Obstawiam, że jak na razie Ty jesteś jedyną takową.
    Może wyjaśnij czego nie rozumiesz, będzie łatwiej Cię nawrócić.

  • 65. Data: 2007-02-27 07:30:56
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik t napisał:

    > Rozumiem że jesteś kolejną osobą która nie rozumie definicji z ustawy?

    ja jestem następną w takim razie;>