  • 11. Data: 2007-11-29 05:50:25
    Temat: Re: Okazyjne udzielenie korepetycji
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Wed, 28 Nov 2007 10:25:16 +0100, SDD wrote:

    > Szkoda, ze wiadomosci przekazane przez profesora od ortografii nie okazaly
    > sie rownie trwale...

    Nie mielismy takowego, moze to jest przyczyna. Poza tym Google zwrocil
    ponad 43 tys. wynikow takich jak ja:) I ponad 800 tys poprawnych.
    Czuje sie nieco usprawiedliwiony;)
    No gorzej, ze to nie blad tylko bylem przekonany ze to sie tak pisze.

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 12. Data: 2007-11-29 10:05:09
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Kriss napisał(a):

    > Według zasad ogólnych, znaczy skali podatkowej.Wpisujesz w odpowiednią rubrykę
    > PIT-u rocznego .Jeśli kwota dochodu jest niższa od kwoty wolnej - podatku nie
    > zapłacisz , jeśli masz inne dochody opodatkowane pdof według zasad ogólnych -
    > to ten dochód podwyższy twój podatek należny za dany rok.

    dzięki. Ale pytań jest więcej: jeżeli taki dochód uzyskam w lutym, to
    rozliczam go dopiero w rozliczeniu rocznym, czy też składam PITa
    (jakiego?) w marcu (do kiedy?) i płacę zaliczkę do kasy US na poczet
    podatku dochodowego (19% ?). Mam z tytułu tej działalności (jednorazowej
    dla przypomnienia) jakieś "koszty uzyskania"?

    andy_nek