  • 1. Data: 2003-01-31 12:15:20
    Temat: Okres oszczędzania w kasie mieszknaniowej a odliczenia od podatku
    Od: "Boguslaw Szelest" <s...@f...onet.pl>

    Ile razy można przedłużać okres oszczędzania w kasie mieszkaniowej, tak aby
    skorzystać z ulgi mieszkaniowej? Słyszałem, że tylko raz, ale nie jestem
    pewien, czy to prawda. Gdzie ewentualnie znajdę jakieś pdstawy prawne
    regulujące tę kwestie?

    Z góry dziękuje,
    podatnik Bogusław :-)

  • 2. Data: 2003-01-31 12:58:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 31 Jan 2003 13:15:20 +0100, "Boguslaw Szelest"
    <s...@f...onet.pl> zakodował:

> [...]
    >skorzystać z ulgi mieszkaniowej? Słyszałem, że tylko raz, ale nie jestem
    >pewien, czy to prawda. Gdzie ewentualnie znajdę jakieś pdstawy prawne

    Wile razy. Ale działa tylko na okres który był ustalony aneksem do
    końca 2001r.
    Jak podpiszesz aneks w teraz, nawet jeżeli jest pierwszy i jedyny to
    nie możesz odliczać wydatków w tym "dołożonym" okresie.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-01-31 15:58:08
    Od: "Tomasz Usowski" <u...@w...pl>

> [...]
    > Jak podpiszesz aneks w teraz, nawet jeżeli jest pierwszy i jedyny to
    > nie możesz odliczać wydatków w tym "dołożonym" okresie.

    Potwierdzam.
    TU

  • 4. Data: 2003-02-03 11:02:39
    Od: "dean" <d...@p...onet.pl>

    Witam.

> [...]
    > Jak podpiszesz aneks w teraz, nawet jeżeli jest pierwszy i jedyny to
    > nie możesz odliczać wydatków w tym "dołożonym" okresie.

    A co sie dzieje jesli chce skrocic okres oszczedzania np z 5 lat do 4 ???

    Rafal

  • 5. Data: 2003-02-03 13:00:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 3 Feb 2003 12:02:39 +0100, "dean"
    <d...@p...onet.pl> zakodował:

    >A co sie dzieje jesli chce skrocic okres oszczedzania np z 5 lat do 4 ???

    Było z tym lekkie zamieszanie, ale AFAIK już jest jasne nawet dla MF,
    że nie można odliczać w _przedłużonym_ okresie. Czyli nie ma problemu
    przy skracaniu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775