  • 1. Data: 2003-01-31 12:17:46
    Temat: vat w procedurze uproszczonej
    Od: "wojtaszek" <B...@a...pl>

    Witam,

    Jeśli wpłacam należności celne na konto agencji celnej (to ona dostacza mi
    rejestr towarów w procedurze uproszczonej) na przełomie miesiąca to czy w
    tym samym miesiącu mogę odliczyć Vat co wpłaciłem do agencji, czy dopiero
    jak agencja przeleje kasę na konto urzędu celnego. Ustawa bardzo
    enigmatycznie opisuje ten przypadek.
    Dzięki za sugestie,
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-31 15:12:08
    Temat: Re: vat w procedurze uproszczonej
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <B...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym samym miesiącu mogę odliczyć Vat co wpłaciłem do agencji, czy dopiero
    > jak agencja przeleje kasę na konto urzędu celnego. Ustawa bardzo

    jak agencja wystawi ci fakturę, a właściwie jak będziesz miał SAD.
    Napewno nie wcześniej