  • 1. Data: 2005-12-01 19:42:39
    Temat: Opony zimowe, dzialalnosc gospodarcza i prywatny samochod
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Witam,
    Chcialbym uzyskac informacje w nastepujacej kwestii:
    Uzywam prywatnego samochodu osobowego docelow dzialalnosci gospodarczej
    (wyjazdy na spotkania sluzbowe). Prowadze ewidencje przebiegu pojazdu.

    W listopadzie zakupilem 4 nowe opony zimowe do mojego samochodu, przyokazji
    wzialem fakurke na firme (jest na niej nr rej. samochodu).

    Z ewidencji przebiegu pojazdu wynika, ze moge zaliczyc w koszty 1600 zl
    (stawka x km). Jednak faktur za paliwo mam na 700 zl. Moje pytanie jest
    nastepujace: Czy moge zaliczyc w koszty zakup 4 nowych opon zimowych, do
    wysokosci wynikajacej z ewidencji przebiegu pojazdu (czyli 900 zl) ??
    A jak ma sie sprawa z przegladem technicznym pojazdu - czy rowniez mozna
    wliczyc go w koszty?

    Pozdr,
    Tomasz

  • 2. Data: 2005-12-02 09:06:08
    Od: "K.K." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > wysokosci wynikajacej z ewidencji przebiegu pojazdu (czyli 900 zl) ??
    > A jak ma sie sprawa z przegladem technicznym pojazdu - czy rowniez mozna

    Wejdż na stronę
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php
    w ostatnie pole 'Sygnatura' przepisz lub wklej;
    PBI -448/134/2 /EF
    Kliknij w "szukaj" w prawym dolnym rogu.
    Po wyświetleniu się strony kliknij w mały znaczek umieszczony nad 'Top' (nie
    w samo 'Top')
    Tam znajdziesz pełną odpowiedż.

    Pozdr.
    K.K..