  • 1. Data: 2005-12-01 18:05:20
    Temat: umowa o dzieło a podatek dochodowy
    Od: isoman <i...@i...pl>

    Mam podpianą umowę o dzieło i z tejże kwoty brutto odpliczana jest
    zaliczka na podatek dochodowy 19% (od kwoty pomniejszonej o koszty
    uzyskania).
    Moje pytanie jest takie:
    Czy jest jakiś limit (kwota) którą można zarobic (jestem studentem) aby
    nie płacić podatku dochodowego, szłyszałem że jest, ale nigdzoe nie mogę
    tego znaleźć.
    Pozdrawiem i dzięki za odpowiedź.
    Isoman.

  • 2. Data: 2005-12-01 20:03:17
    Temat: Re: umowa o dzieło a podatek dochodowy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    isoman wrote:
> [...]
    > Czy jest jakiś limit (kwota) którą można zarobic (jestem studentem) aby
    > nie płacić podatku dochodowego, szłyszałem że jest, ale nigdzoe nie mogę

    Nie ma.

    Jest tylko kwota, o którą pomniejsza się podatek przy rocznym rozliczeniu.
    czyli w praktyce cześć podatku dostaniesz z powrotem.

  • 3. Data: 2005-12-01 22:44:35
    Od: isoman <i...@i...pl>

    witek wrote:

    > Nie ma.
    >
    > Jest tylko kwota, o którą pomniejsza się podatek przy rocznym rozliczeniu.
    > czyli w praktyce cześć podatku dostaniesz z powrotem.

    Ale jaka to kwota?

    isoman.

  • 4. Data: 2005-12-01 22:49:56
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    > Ale jaka to kwota?
    >
    > isoman.

    Jezeli zarobiles mniej niz 2.789,89 zl to otrzymasz zwrot calego podatku,
    jezeli wiecej, to zwroca Ci 530,08 zł