  • 1. Data: 2003-09-26 07:52:19
    Temat: Ordynacja - aktualny teksr
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    czy mógłby mi ktoś wskazać gdzie mogę ściągnąć, albo podesłać na
    maila aktualny tekst Ordynacji podatkowej ?
    Bardzo przepraszam za taką prośbę ale jest pilna sprawa, nie
    bardzo potrafię sam znaleźć, a z pewnością szanowni grupowicze już
    to mają i liczę że mi pomogą.
    Z góry dziękuję

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 2. Data: 2003-09-26 16:51:02
    Temat: Re: Ordynacja - aktualny teksr
    Od: bea <a...@a...gov.pl>

    > Witam !
    > czy mógłby mi ktoœ wskazać gdzie mogę œcišgnšć, albo podesłać na
    > maila aktualny tekst Ordynacji podatkowej ?
    > Bardzo przepraszam za takš proœbę ale jest pilna sprawa, nie
    > bardzo potrafię sam znaleŸć, a z pewnoœciš szanowni grupowicze już
    > to majš i liczę że mi pomogš.
    > Z góry dziękuję

    http://www.is.lublin.pl/main/prawa_podatnika/ordynac
    ja.htm