    From: "haccp-polska.pl" <i...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Osobowy na ciężarowy a VAT
    Date: Sun, 26 Apr 2009 18:01:51 +0200

    Witam członków forum
    mam takie pytanie. Jestem w okresie kiedy decyduję się na zakup
    samochodu na firmę. I w tej kwestii mam do wyboru
    1. Zakup używanego - chevrolet epica (na fakturę VAT)
    2. Zakup nowego - Kia ceed lub podobne

    Przyznam że bardziej interesujący jest zakup chevroleta powstaje jednak
    jeden problem.

    Chęć odliczenia Vat od paliwa.

    Proszę was o informację jak można załatwić zmianę homologacji chevroleta
    na ciężarowy (znalazłem taki w internecie) i czy ma to zrobić przed
    kupnem firma leasingowa czy też mogę to zrobić w trakcie leasingu.

    Jeżeli można to zrobić to proszę o informacje jak?

    Pozdrawiam ze słonecznego Wrocławia.

    Michal

    --
    *Pozdrawiam serdecznie
    Michał Cierpiałowski*

    tel 071 733-67-67
    fax 071 733-67-08
    tel. kom. 665-606-846
    tel. kom. 605-660-993

    _______________________________
    Quality Assurance Poland
    ul. Robotnicza 1b
    53-607 Wrocław
    NIP 832-178-51-73
    mBank 61-11402004-0000300237667210
    www.haccp-polska.pl
    ==============
    Wiadomość ta oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i mogą być
    prawnie chronione. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
    niniejszej wiadomości, nie może Pan/Pani jej ujawniać, kopiować,
    dystrybuować ani tez w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać.
    O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować
    nadawcę i usunąć wiadomość.
    This email and any attached files are confidential and may be legally
    privileged. If you are not the intended recipient, any disclosure,
    reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of
    this communication is strictly prohibited. If you have received this
    transmission in error please notify the sender immediatand and then delete.