  • 1. Data: 2004-04-04 08:53:24
    Temat: Oszaleje!
    Od: "Mithras" <m...@n...blast.pl>

    Ostatnio moja ksiegowa powiedziala, że VAT na dziłki budowlane nie bedzie
    dotyczyl pojedynczych inwestorów. Ale wczoraj w Radio (bodajze TOK FM)
    uslyszalem, ze po 1-szym maja bede musial doplacic 7%. Czy ktos moze
    mippomoc? Moja ksiegowa jest bezsilna!!!
    Z gory dzikuje i pzdrv
    Mithras

  • 2. Data: 2004-04-04 22:13:50
    Temat: Re: Oszaleje!
    Od: "Mithras" <m...@n...blast.pl>

    Użytkownik "Mithras" <m...@n...blast.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uslyszalem, ze po 1-szym maja bede musial doplacic 7%. Czy ktos moze
    > mippomoc? Moja ksiegowa jest bezsilna!!!

    Nikt nic nie wie.
    Wlasnie zyjemy w takim kraju ze mamy 5 kwienia, 1 maja ma obowiazywac ustawa
    i nikt nic nie wiem.
    Milo sie zyje w takim milim kraju!
    pozdrawiam
    Mithras