  • 1. Data: 2004-04-04 08:29:40
    Temat: drugi samochód w firmie
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    witam!
    mam pytanie jak najlepiej zakupić i wprowadzić do firmy drugi samochód osobowy
    dla pracownika który miałby nim jeździć. czy pracownik ten musi być zgłoszony w
    sanepidzie w Państwowej Inspekcji pracy aby mógł poruszać się samochodem w
    obrębie jednego miasta. nadmieniam iż jeden samochód już jest i w zasadzie
    jeżdże nim sam - samochód na umowe dzierżawy. Prowadzę KPiR zasady ogólne.
    proszę o rady
    PZDR JAS

  • 2. Data: 2004-04-04 10:01:48
    Temat: Re: drugi samochód w firmie
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > jeżdże nim sam - samochód na umowe dzierżawy. Prowadzę KPiR zasady ogólne.

    PROSZE O POMOC

  • 3. Data: 2004-04-04 15:09:21
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > czy pracownik ten musi być zgłoszony w
    > sanepidzie w Państwowej Inspekcji pracy aby mógł poruszać się samochodem w
    > obrębie jednego miasta.

    a niby dlaczego ma sie takie rzeczy zglaszac do sanepidu? w tym samochodzie
    jakas zywnosc jest "obrabiana" ??

    i skad pomysl na ograniczenie dla obrebu miasta??

    vladi