  • 1. Data: 2009-02-09 15:14:16
    Temat: PIT
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Witam,

    Interesuje mnie jedno - wpisując jakiekolwiek wartości do PITa
    jakiegolokwiek: zostawienie pustego meijsca = wpisanie 0 czy jednak nie?

    Muszę wpisywać 0 jeśli mam np w PIT-11 0 podane?

    Pozdrawiam
    Czaq

  • 2. Data: 2009-02-09 15:30:17
    Temat: Re: PIT
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Czaq w <news:gmphd7$3n1$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Interesuje mnie jedno - wpisując jakiekolwiek wartości do PITa
    > jakiegolokwiek: zostawienie pustego meijsca = wpisanie 0 czy jednak nie?
    > Muszę wpisywać 0 jeśli mam np w PIT-11 0 podane?

    Nie możesz przeczytać broszury informacyjnej to tego "PITa
    jakiegokolwiek", który wypełniasz na podstawie PIT-11?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-02-09 15:32:46
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Nie możesz przeczytać broszury informacyjnej to tego "PITa
    > jakiegokolwiek", który wypełniasz na podstawie PIT-11?

    pytam ogólnie - dajmy na to, że w broszurce pisze "należy przenieść pozycję
    z pozycji..PIT11" a jeśli tam mam "0" to mam wpisywać to "0" wszędzie czy
    starczy, że zostawię puste?

  • 4. Data: 2009-02-09 16:42:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Czaq w <news:gmpist$pn$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

> [...]

    > z pozycji..PIT11" a jeśli tam mam "0" to mam wpisywać to "0" wszędzie czy

    Przeczytaj tę broszurę od początku -- w niektórych nawet wytłuszczono
    pewne zdania...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]