  • 1. Data: 2009-02-09 19:02:22
    Temat: Darowizna auta: czyli ja bratu, a po miesiącu brat mi
    Od: Pigletto <p...@g...com>

    Witam

    Czy jeśli podaruję bratu samochód a po miesiącu brat z powrotem
    podaruje to samo auto mi, będziemy musieli płacić jakiś podatek?
    Wartość auta powiedzmy że około 8 000 zł.

    Próbowałem się dowiadywać w skarbówce ale do trzeciej z kolei osoby do
    której mnie odesłano już się nie dodzwoniłem. Wspomniano tylko że to
    może być kwesita podatku dochodowego od zbycia ruchomości przed
    upływem jakiegoś okresu czasu.

  • 2. Data: 2009-02-11 09:50:28
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Pigletto" <> napisał w wiadomości news:com...

> [...]
    >której mnie odesłano już się nie dodzwoniłem. Wspomniano tylko że to
    >może być kwesita podatku dochodowego od zbycia ruchomości przed

    zadzwoń do krajowej informacji podatkowej
    0 801 055 055

    PS: a tak w ogóle po co te kombinacje ???

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 3. Data: 2009-02-11 17:04:04
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Tadeusz pisze:

    > zadzwoń do krajowej informacji podatkowej
    > 0 801 055 055
    >
    > PS: a tak w ogóle po co te kombinacje ???

    Pewnie zeby pozbyc sie podwojnego OC..