  • 11. Data: 2016-01-17 23:06:11
    Temat: Re: PIT-11 wersja 23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-17 o 12:08, cef pisze:

    > Ale ważne jest od kiedy można wysyłać a nie do kiedy.

    A to jakiś wyścig jest? Jaka nagroda za najwcześniejsze wysłanie?

    --
    Pete

  • 12. Data: 2016-01-17 23:11:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-17 o 10:38, kapitalikk pisze:

    > PIT-4 ... ????

    PIT-11

    > Jasne, że do końca lutego PIT-11 w wersji elektronicznej. Idąc Twoim
    > tokiem rozumowania, urzędas ma pieprzony czas do końca lutego
    > przygotować Tobie możliwość elektronicznego przesyłania pitów?

    Napisali, że do 19-go. Zostaje 1 miesiąc z okładem. Można się kurzyć,
    ale nie uprawiać pieniactwa. Niestety, jaśnie nam panujący mają w d...
    cały nakład pracy związany z wdrożeniem jednego przecinka w sutawie.

    > Nie do momentu, kiedy obowiązuje rozporządzenie.
    > Ja kurwa nie mam nic innego ro roboty, tylko czekać, czy już umożliwili
    > mi możliwość przesyłania pitów, czy nie.

    Ale o co chodzi?
    Siadasz ostatniego dnia lutego i wysyłasz. Jak nie działa, to wysyłasz
    pocztą z informacją, że w związku z awarią systemu elektronicznego
    spełniasz swój obowiązek wysyłając wersję papierową zamiast elektronicznej.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2016-01-17 23:43:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-01-17 o 23:06, Pete pisze:

    > A to jakiś wyścig jest? Jaka nagroda za najwcześniejsze wysłanie?

    Ogólnie nagrody nie ma. (choć akurat u mnie jest to kwestia kilku tysięcy)
    Ale jest możliwość złożenia od 01.stycznia.
    I odbierają mi tę możliwość.
    Jest wiele przypadków kiedy jest potrzeba złożenia wcześniej.
    Nie mówiąc już o opcji, że trzeba przygotować wersję awaryjnie papierową.
    To jest dezorganizacja i olewanie petenta.