  • 1. Data: 2007-07-30 08:19:19
    Temat: PIT-28 a brak przychodów
    Od: Szymon <d...@n...please.pl>

    Witam

    Czy w przypadku braku przychodów za dany rok (w tym wypadku rok 2006)
    trzeba składać zeznanie PIT-28 ?

    Chodzi o to, że w roku 2005 miałem przychody z tytułu wynajmowania
    mieszkania, które rozliczałem właśnie pitem-28, po wygaśnięciu umowy
    najmu (co nastąpiło jeszcze w roku 2005) przestałem po prostu płacić
    podatek, na koniec roku 2005 złożyłem zeznanie pit-28 i zapomniałem o
    sprawie (nie składałem do US żadnych pism że przestaję się rozliczać w
    ten sposób - tak mi podpowiedziała Pani z US).

    Kłopot w tym że dostałem wezwanie do złożenia zeznania PIT-28 za rok
    2006 i nie wiem czy mam taki obowiązek.

    Co sądzicie ?

    Dziękuję i pozdrawiam

    --