  • 1. Data: 2007-04-25 08:21:59
    Temat: PIT 37 i 38 - jak wpłacać?
    Od: "tele" <b...@p...fm>

    Z PIT 37 mam zwrot a z PIT 38 niedopłatę, czy składając zeznania należy
    wpłacić na rachunek US tylko różnicę, czy też cały podatek naliczony w PIT
    38 i czekać na zwrot podatku wyliczonego w PIT 37??

  • 2. Data: 2007-04-25 11:16:40
    Temat: Re: PIT 37 i 38 - jak wpłacać?
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Miałam to samo - pani w okienku powiedziała mi, że można te kwoty
    skompensować, ale trzeba złożyć na tę okoliczność wniosek. Mnie się nie
    chciało:)
    Może Tobie przy sporych sumach stanowi to taką różnicę, że będziesz
    zainteresowany i wtedy smarujesz taki wniosek.
    Graszka