  • 1. Data: 2007-04-25 04:02:45
    Temat: Przychody z tytułu korzystania z praw autorskich - bez umów, z zagranicy a składka zdrowotna
    Od: "Piotr Sikora" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Posiadam różne źródła dochodu: umowa o pracę, umowa zlecenie oraz jeszcze
    jedno:
    sprzedaję prawa do wykorzystania moich zdjęć poprzez zagraniczne internetowe
    banki zdjęć. Majątkowe prawa autorskie cały czas zostają u mnie. Co pewien
    czas na moje konto wpływają pieniądze z tego tytułu.
    Nie mam żadnej umowy o dzieło ani umowy zlecenie, po prostu otrzymuję
    pieniądze. Sam deklaruję zaliczkę na podatek dochodowy na podstawie wpływów
    dot. miesięcy w których otrzymałem środki.
    Natomiast czy z tego tytułu mam obowiązek indywidualnego odprowadzania
    składki zdrowotnej?

    Pozdrawiam
    Piotr Sikora

  • 2. Data: 2007-04-25 08:03:51
    Temat: Re: Przychody z tytu?u korzystania z praw autorskich - bez umów, z zagranicy a sk?adka zdrowotna

    > Natomiast czy z tego tytu?u mam obowi?zek indywidualnego odprowadzania
    > sk?adki zdrowotnej?

    Jesli nic się nie zmieniło ostatnio to nie

  • 3. Data: 2007-04-26 06:46:25
    Temat: Re: Przychody z tytu3u korzystania z praw autorskich - bez umów, z zagranicy a sk3adka zdrowotna
    Od: "Piotr Sikora" <s...@p...onet.pl>

    Dzięki bardzo. W tą stronę moje rozważania też zmierzały.

    Pozdrawiam
    Piotr Sikora