  • 1. Data: 2003-04-27 21:43:11
    Temat: PIT- 37, ujemna kwota w poz. 118
    Od: Anna Pu?czyn'ska <pulka@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    Mam naste;puja;cy problem: w PIT- 37 w pozycji 118 (czyli po obliczeniu
    kwoty podatku i odje;ciu odliczen') wysz?a mi ujemna kwota. Co mam z nia;
    zrobic'? Wpisac' tak i liczyc' dalej? Wpisac' zero?

    Wydaje mi sie;, z.e wpisac' z "-" i liczyc' dalej, ale nie rozumiem wtedy
    tego, dlaczego pan'stwo odda mi wie;cej niz. ja bym mu zap?aci?a gdybym nic
    nie odlicza?a?

    Pozdrawiam
    Pu?ka

  • 2. Data: 2003-04-27 22:33:54
    Temat: Re: PIT- 37, ujemna kwota w poz. 118
    Od: "ed77" <e...@e...pl>

    po pierwsze ustaw kodowanie, po drugie czytaj
    objasnienia w picie, ujemna kwota nie moze wyjsc, to
    wynika z kolejnosci dzialan z poz. 113, 114 i 116
    pzdr