  • 1. Data: 2014-03-10 16:30:02
    Temat: PIT-40A trafił do niewłaściwego urzędu skarbowego
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Witam,
    ZUS wysłał PIT-40A do urzędu skarbowego który swoją właściwością
    terenową nie obejmuje miejsca zamieszkania mojej matki.

    Adres zamieszkania na PIT-40A jest aktualny ale lokalizacja US
    jest błędna.

    Jak to wyprostować?
    Mam kilka pomysłów:

    1. Poinformować ZUS że skierowali PIT-40A do niewłaściwego US i
    aby podjęli niezbędne działania.

    2. Napisać do US aby przekierowali PIT-40A do właściwego US.

  • 2. Data: 2014-03-10 19:09:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 16:30:02 +0100, poszukiwacz napisał(a):

> [...]
    > terenową nie obejmuje miejsca zamieszkania mojej matki.
    >
    > Adres zamieszkania na PIT-40A jest aktualny ale lokalizacja US jest

    3. Olać
    Bo niby dlaczego akurat ma cię to obchodzić - niech se ZUS i US prostują.

  • 3. Data: 2014-03-10 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik poszukiwacz o...@g...com ...

> [...]
    > aby podjęli niezbędne działania.
    >
    > 2. Napisać do US aby przekierowali PIT-40A do właściwego US.

    Z doświadczenia - w ogóle sie tym nie przejmuj.