  • 1. Data: 2004-02-28 22:55:21
    Temat: PIT-5/A
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Właśnie dotarło do mnie, że nie złożyłem
    pita PIT-5A jako załącznik do PIT-5L.
    (program nic nie podpowiedział, wszędzie cisza,
    a gazetki dopiero dzisiaj miałem czas poczytać)
    Przekopałem przepisy i nie znalazłem
    jakichś szczególnych przepisów dotyczących składania tego załącznika.
    Czy to oznacza,
    że trzeba go składać zawsze razem z PIT-5L?

    I co zrobić z PIT za styczeń skoro w polu 79 wpisałem zero?

  • 2. Data: 2004-02-28 23:04:07
    Temat: Re: PIT-5/A
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c1r6cm$ik2$1@nemesis.news.tpi.pl>, cef wrote:
> [...]
    > Czy to oznacza,
    > że trzeba go składać zawsze razem z PIT-5L?

    Hmmmmm, a co to za formularz?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-02-29 08:10:02
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Z tego co ja sie orientuje PIT 5A składaja Ci co maja udziały w wiecej niz 2
    działalnosciach gospodarczych, bo wtedy na pit5 (czy tez pit 5L) nie
    mieszcza sie wszystkie dochody.

    .

  • 4. Data: 2004-02-29 10:31:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnc427m6.7l5.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > Hmmmmm, a co to za formularz?
    > --
    > Samotnik

    Załącznik do PIT-5L.
    Przecież napisałem.

  • 5. Data: 2004-02-29 10:56:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c1sf1r$6re$1@atlantis.news.tpi.pl>, cef wrote:
    > załącznika.

    > Załącznik do PIT-5L.
    > Przecież napisałem.

    Wow, no stary, nie domyśliłem się, wybacz. ;))

    Chodzi mi o to, po co ten załącznik, bo zastanawiam się, czy i ja
    przypadkiem nie powinienem złożyć.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2004-02-29 11:23:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnc43hdi.me.samotnik@samotnia.zagle.org.pl...

    > Wow, no stary, nie domyśliłem się, wybacz. ;))
    >
    > Chodzi mi o to, po co ten załącznik, bo zastanawiam się, czy i ja
    > przypadkiem nie powinienem złożyć.

    No to się zastanawiajmy razem :-).
    Skoro obowiązuje on również dla PIT-5
    (nie tylko 5L), może się ktoś jeszcze zainteresuje :-).
    Wyguglowalem, że składa się go
    gdy jest więcej niż jedno źródło przychodów, jednak z przepisów
    tak nie wynika. Dane z tego formularza odpowiadają
    dawnej części K, L, M starych pitów, ale w przypadku PIT-5/L
    podaje się to w części H.