  • 1. Data: 2003-12-15 12:42:00
    Temat: PIT 5 - Blad, jak korygowac
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    W ostatnim PIT-5 za 10.2003r. ktory oddalem do US
    dostrzeglem blad rachunkowy. Zle podliczylem i zanizylem sobie
    przychod o 50 zł.
    Czy w takim przypadku wystarczy zlozyc korekte wraz z wyjasnieniem ze
    sie pomylilem w obliczeniach ?
    Dodam, ze korekta nie wplynela na wysokosc naleznych zobowiazan (zaliczki)
    ktora w tym miesiacu wyniosla 0zł.

    a...@w...pl

  • 2. Data: 2003-12-15 17:52:34
    Temat: Re: PIT 5 - Blad, jak korygowac
    Od: "N." <n...@b...pl>

    Złóż korektę z krótkim wyjasnieniem, skoro nie płaciłeś podatku, powinno być
    OK, musisz wyrazić czynny żal i to, iż takie działanie nie było
    zamierzone... itd. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-12-15 23:16:50
    Od: "lechoslaw" <l...@o...pl>

    > Złóż korektę z krótkim wyjasnieniem, skoro nie płaciłeś podatku, powinno być
    > OK, musisz wyrazić czynny żal i to, iż takie działanie nie było
    > zamierzone... itd. Pozdrawiam.

    Cóż.Miałem podobny przypadek.Zrobiłem jak wyżej podane.Zrobiono mi kontrole w
    firmie za okres ost.sześciu miesięcy.Ale bym nie uogólniał.
    pozdrawiam ,lech

  • 4. Data: 2003-12-16 03:18:00
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Użytkownik "lechoslaw" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cóż.Miałem podobny przypadek.Zrobiłem jak wyżej podane.Zrobiono mi
    kontrole w
    > firmie za okres ost.sześciu miesięcy.Ale bym nie uogólniał.
    > pozdrawiam ,lech

    Nie zaniose korekty, tez wyjdzie w rocznym rozliczeniu, jest jeszcze jakieś
    rozwiązanie ?

    a...@w...pl

  • 5. Data: 2003-12-16 07:25:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ANIOŁ napisał:

    > Nie zaniose korekty, tez wyjdzie w rocznym rozliczeniu, jest jeszcze jakieś
    > rozwiązanie ?

    Tak gwoli ścisłości to nie wyjdzie bo niby jak????
    Osobno wykazujesz przychody styczeń-listopad i osobno grudzień na picie
    rocznym?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk