  • Data: 2007-10-16 06:21:44
    Temat: PIT-53 - jak tytułować przelew?
    Od: nijou <n...@w...adres.jest.po.lewej.stronie.malpy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Pytanie w sprawie przychodów z zagranicy, która kwalifikowały się
    do niedawna się na tzw. PIT-53 (od pewnego czasu nie trzeba tego
    dokumentu składać do US). Trzeba natomiast płacić podatek 19%, do 20-go
    następnego miesiąca od uzyskania przychodu.

    Mam natomiast problem z zatytułowaniem przelewu do US. Skoro nie ma
    druku, to czy mam go nadal tytułować PIT-53? W mBanku jest wciąż ta
    opcja na liście tytułów przelewu do wyboru. Proszę o pomoc.

    pozdro,
    nijou