  • Data: 2008-01-30 12:53:45
    Temat: PIT 8C i praca za granica
    Od: "telemahos" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczow!
    Mam maly dylemat z rozliczeniem pit za 2007r i bylbym wdzieczny za pomoc.
    W roku 2007 w moim mieszkaniu spoldzielczym wymienialem okno. Spoldzielnia
    zwrocila mi czesc kosztow w kwocie 583,05zl (PIT-8C). Wiem, iz kwota wolna
    od podatku wynosi 572, 54zl. Czyli musze w rozliczeniu pit ujac ten zwrot
    jako przychod i zaplacic od tej kwoty 19%. Tylko, ze caly rok kalendarzowy
    2007 nie pracowalem w Polsce tylko w Irlandii. Czy na rozliczeniu pit musze
    takze ujac moj dochod z zagranicy? Jesli tak, wychodzi na to, ze zaplace
    wiecej podatku od przychodow niz dostalem zwrotu za wymiane okna.

    Z gory dziekuje za pomoc
    telemahos