  • 1. Data: 2003-04-24 19:04:00
    Temat: PIT B - instrukcja
    Od: "Marcin Szymanowicz" <m...@f...com.pl>

    Poszukuje instrukcji/opisu do PITu B

  • 2. Data: 2003-04-24 19:08:02
    Temat: Re: PIT B - instrukcja
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marcin Szymanowicz napisał:
    > Poszukuje instrukcji/opisu do PITu B

    Hmm.. co jak co ale PIT-B??
    Z czym tam mozna miec problem??????

    A instrukcji obsługi cepa nie potrzebujesz czasem?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-24 20:26:36
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Hmm.. co jak co ale PIT-B??
    > Z czym tam mozna miec problem??????
    > A instrukcji obsługi cepa nie potrzebujesz czasem?

    Moze - gdzie tam jest miejsce na podpis podatnika? ;-))

    latet

  • 4. Data: 2003-04-24 20:56:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Apr 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Marcin Szymanowicz napisał:
    >+ > Poszukuje instrukcji/opisu do PITu B
    >+ >
    >+ Hmm.. co jak co ale PIT-B??
    >+ Z czym tam mozna miec problem??????

    No, ja np. parę chwil strawiłem na podziwianiu pola "rodzaj
    działalności". I wychodzi że ma byc "rodzaj", a nie "nazwa"
    czy cokolwiek czego by się można spodziewać (wliczając
    w rzeczy spodziewane "główny rodzaj działalności", czyli
    ten z którego REGON wynika).
    Ściśle rzecz biorąc powinienem jak rozumiem przepisać kilka
    linijek które na zgłoszeniu do UM były fontem 8 wydrukowane,
    bo inaczej nie wlazło :] - czy wydedukowałem coś źle ? ;)
    W każdym razie wypełniłem (własnym zdaniem) niepoprawnie,
    poprzestając na skrótowym określeniu głównego rodzaju DG :>

    >+ A instrukcji obsługi cepa nie potrzebujesz czasem?

    Nie widziałem cepa w użyciu to nie powiem. Ale wiem że
    całkiem sporo ludzi potrzebuje instrukcji obsługi młotka,
    a taka piła zębata ręczna to już w ogóle wymaga szkolenia :]
    Znaczy: co do cepa również nie jestem pewien ;)
    I do PIT-B też :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który ściagał egzampla z RP aby się upewnić że tam naprawdę
    napisali "rodzaj" !)

  • 5. Data: 2003-04-24 21:13:28
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > czy cokolwiek czego by się można spodziewać (wliczając
    > w rzeczy spodziewane "główny rodzaj działalności", czyli

    Dzisiaj rano się nad tym mocno zastanawiałem :-))
    Na NIP-1 też jest dział o nazwie "Rodzaj działalności", ale
    z podpunktów wynika, że tam chodzi o ten główny, a na PIT-B
    żadnych podpunktów nie ma, więc pewnie trzeba wpisać całość z UM.

    > Ściśle rzecz biorąc powinienem jak rozumiem przepisać kilka
    > linijek które na zgłoszeniu do UM były fontem 8 wydrukowane,
    > bo inaczej nie wlazło :] - czy wydedukowałem coś źle ? ;)

    Nie wiem, ale ja tak wpisałem - niestety zapomniałem zmierzyć
    rozmiar fonta ;-)

    > W każdym razie wypełniłem (własnym zdaniem) niepoprawnie,
    > poprzestając na skrótowym określeniu głównego rodzaju DG :>

    Mnie też kusiło, ale...

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm. Pix