    From: "Adam" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT i P28
    Date: Wed, 28 Apr 2004 12:28:26 +0200

    Witam!

    Mam lekki zamet w glownie po tym jak zobaczylem pit36 jak dobrze panmietam
    jest tak zakladka (uzywam programu pit do rozliczania pozdrowienai dla
    tworcy) pozycja E. 49 prowadzil pozarolinciza dg opod. forma karty lub
    ryczalt ewidencjonowany

    zgodnie z prawda ja zaznaczam, a potem kolejne pole F.1.3 pozarolnica
    dzialalnosc gospodarcza i 60 oraz 61 przychod i koszty

    ja w pit28 rozliczylem 2003 z dg forma ryczalt ewidencjonowany w tym roku
    zdurnialem bo nie wiem co mam robic czy nie zaznaczac tego jak koszty mam
    podac skoro prawie ich nie mam po za u.spolecz. gdybym tak mial zostawic to
    nie maly podatek bym zaplacil.

    a nie dodalem najwazniejszego ze caly rok 2003 pracowalem w firmie
    zatrudniony na umowe o prace.

    Tu mam do rozliczenia jedynie owa prace, i zdrowotne ktorego nie rozliczylem
    w dg bo jakos tak wyszlo i uzbieralo sie zdrowotnego troche.

    z gory dzieki za info.

    Pozdrawiam

    Ps. Wznawiam bo niedostalem odpowiedzi