  • 1. Data: 2003-09-15 15:39:55
    Temat: PIT ulgi remontowa i na pomoce naukowe
    Od: "Amphi" <a...@g...pl>

    Czesc,

    Jestem już zupełnie zdezorientowany: czy w przyszłym roku (tj. podatek za
    rok 2004) będzie nadal można odliczać wydatki na remont mieszkania czy też
    ulga ta zostanie zlikwidowana? Ciągle dowiaduję się co innego i w końcu nie
    wiem..

    Jeszcze jedno pytanko: wiem, że w przyszłym roku ulgi na pomoce naukowe nie
    będzie (chociaż w kontekście tych ciągłych zmian przepisów już niczego nie
    jestem całkowicie pewien). Dlatego jeszcze w tym roku chciałbym odliczyć
    zakup komputera. Póki co pracuję na etat (charakter pracy jest odpowiedni) i
    mogę go odliczyć. Czy gdybym jednak przestał pracować na etat powiedzmy od
    listopada, to czy będę mógł przykładowo w grudniu kupić komputer i go
    odliczyć? Wydaje mi się, że nie, ale co Wy o tym sądzicie?

    Pozdrawiam,

    Amphi

  • 2. Data: 2003-09-15 18:14:58
    Temat: Re: PIT ulgi remontowa i na pomoce naukowe
    Od: g...@a...waw.pl (Gabriela)

    Dzień dobry,Amphi,

    W Twoim liście datowanym 15 września 2003 (17:39:55) można przeczytać:

> [...]

    A> listopada, to czy będę mógł przykładowo w grudniu kupić komputer i go
    A> odliczyć? Wydaje mi się, że nie, ale co Wy o tym sądzicie?

    na pewno ktoś to uściśli.
    Jeśli w tym roku nie rozpoczniesz remontu, to od przyszłego odliczeń
    nie będzie. Jeśli rozpoczniesz - to tak jak dotychczas - przez 3 lata
    w kwotach określonych ustawą.
    Pozdrawiam - Gabryjela
    PS. Niestety, nie znam dokłdnie tych kwot :-( jeszcze...

    Access - projektowanie baz danych
    mailto:g...@a...waw.pl
    http://access.waw.pl