  • 1. Data: 2003-09-15 14:59:06
    Temat: [Nieruchomosc] - podatek
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Musze pobawic sie jutro troche LEXem.

    Pod jakim haslem szukac dwoch zagdnien.

    a) sposob zaplaty (wymiar, terminy platnosci, deklaracje) podatku od
    nieruchomosci (dzialalnosc gospodarcza OP) - tu to jeszcze mi cos swita, jak
    to ugryzc,

    b) podatek od budynkow trwale niezwiazanych z gruntem - tu nie mam zadnego
    pomyslu.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 2. Data: 2003-09-15 17:03:14
    Temat: Re: [Nieruchomosc] - podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Sep 2003, Karol wrote:
    [...]
    >+ b) podatek od budynkow trwale niezwiazanych z gruntem - tu nie
    >+ mam zadnego pomyslu.

    Karolu, zadaj to pytanie na "prawo" - ale sądzę że lepiej
    nie pisać o "budynkach nie związanych z gruntem", bo
    to chyba *jednak* *nie* są budynki... :)
    Jakoś to się nazywa, spróbuj na googlu znaleźć dyskusję
    w której była mowa o przesuwaniu garażu czy szopy raz na
    pół roku w inny kąt działki :) - chodziło o to że wtedy
    potrzebne jest "zgłoszenie" a nie "zezwolenie", własnie
    dlatego że nie łapie się na właściwą kategorię budowlaną.
    Niestety na samych "zezwoleniach" nie znalazłem googlem :(,
    może pójdzie ci lepiej.
    O podatku tam nie było, ale może będą prawidłowe terminy
    żeby prawnicy śmiechem nie zabijali :)
    No i będzie wiadomo czego szukać w ustawach podatkowcyh :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-09-15 18:09:41
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 15 Sep 2003, Karol wrote:
    > [...]
    >
    > Karolu, zadaj to pytanie na "prawo" - ale sądzę że lepiej

    Na psp nie zapytam bo moj serwer niusow odmawia wspolpracy z psp i pms :-(

    > nie pisać o "budynkach nie związanych z gruntem", bo
    > to chyba *jednak* *nie* są budynki... :)

    Rozpedzilem sie. Mialo byc "budowle" lub inne "obiekty".

    > O podatku tam nie było, ale może będą prawidłowe terminy
    > żeby prawnicy śmiechem nie zabijali :)
    > No i będzie wiadomo czego szukać w ustawach podatkowcyh :)

    Ok. Pogoglam. Ale zapewne w lexie po hasłach tez cos znajde.
    Poza tym mam jeszcze w odwodzie ludzkie zrodlo informacji, ale musze je
    przekonac do wspolpracy :-))

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 4. Data: 2003-09-15 18:58:32
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > to ugryzc,
    >
    > b) podatek od budynkow trwale niezwiazanych z gruntem - tu nie mam

    Szukaj "Podatki i opłaty lokalne" w Lexie

    PZDR
    Michał

  • 5. Data: 2003-09-15 19:16:35
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mec.Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szukaj "Podatki i opłaty lokalne" w Lexie

    Dzieki.

    Karol

  • 6. Data: 2003-09-15 22:58:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+
    >+ Na psp nie zapytam bo moj serwer niusow odmawia wspolpracy z psp i pms :-(

    ?????
    :O !

    [...]
    >+ Ok. Pogoglam. Ale zapewne w lexie po hasłach tez cos znajde.
    >+ Poza tym mam jeszcze w odwodzie ludzkie zrodlo informacji, ale musze je
    >+ przekonac do wspolpracy :-))

    Jak "ludzkie"... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-09-16 19:46:48
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 15 Sep 2003, Karol wrote:
    > [...]
    >
    > ?????
    > :O !

    "Uparł się cham (ten serwer ACNu) i mu daj. Nie mam i co mi Pan zrobisz"
    :-))

    No nie wiem co sie dzieje. Nie czyta postow i juz.
    Musze poniuchac na jakims polipie czy innej grupie.

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 8. Data: 2003-09-16 20:10:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Karol wrote:
    [...]
    >+ "Uparł się cham (ten serwer ACNu) i mu daj.
    >+ Nie mam i co mi Pan zrobisz"
    >+ :-))

    A do innego się dorwać nie możesz ?
    Co do "tamtego" - spróbuj złapać admina... albo sprawdź
    swoje newsrc czy tam ci się jakieś zbędne zero w numerku
    nie zapisało :)

    >+ No nie wiem co sie dzieje. Nie czyta postow i juz.

    ...jakby w newsrc, to byłaby "zasługa" twojego czytnika.
    Oooopsloook... nie używam :) to nie wiem gdzie co trzyma.
    PS: postuluję zakaz używania oooopslooka :) (ilość
    wirusów spadnie o 95% :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (mający xNewsa w zanadrzu)