  • 1. Data: 2009-02-17 11:24:17
    Temat: PIT'y dwa :/
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Mam do popelnienia wypelnienia roczne rozliczenie. DG, liniowy. I tutaj
    sprawa jest oczywista.

    Mam niestety jeszcze inne przychody - honoraria autorskie i dzierzawa ziemi
    rolnej.

    Pierwszych jest 10 PLN brutto, odprowadzony podatek - 1 (slownie: 1PLN),
    drugich niecale 400 PLN.

    Czy musze tego drugiego PIT'a na cztery stowki wysylac? Szczerze mowiac nie
    zalezy mi na zwrocie tej zlotowki...

    sz.

    P.S. W zeszlym roku wysylalem dwa, ale honorariow z odprowadzona zaliczka
    bylo na tyle, ze zwrot mial sens.

  • 2. Data: 2009-02-17 14:37:10
    Temat: Re: PIT'y dwa :/
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szomiz wrote:

    > Czy musze tego drugiego PIT'a na cztery stowki wysylac? Szczerze mowiac nie
    > zalezy mi na zwrocie tej zlotowki...

    musisz