  • 1. Data: 2009-02-17 11:09:58
    Temat: Re: nowy samochód z salonu-czy...
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    fotd napisal:
    > Czy w przypadku zakupu fabrycznie nowego samochodu(os. fizyczna),muszę
    > dodatkowo rozliczać się z US ?

    Nie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-02-17 11:11:29
    Temat: nowy samochód z salonu-czy...
    Od: " fotd" <f...@N...gazeta.pl>

    Czy w przypadku zakupu fabrycznie nowego samochodu(os. fizyczna),muszę
    dodatkowo rozliczać się z US ?

    Wydaje mi się, że wszystkie należne podatki zawarte są w cenie samochodu i
    nie ma takiej potrzeby

    Względnie,czy Wydz.Komunikacji przekazuje dane n/t mojego zakupu do US - np.
    fakturę i będę potem musiał wykazać,że stać mnie było na taki zakup lub, że
    skorzystałem z kredytu?

  • 3. Data: 2009-02-17 11:20:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
    > Chyba że z 75% zryczałtowanego podatku dochodowego ;-)

    Zawsze moze powiedziec, ze z nierzadu :)

    A jak US-man nie bedzie wierzyl, to moze zaproponowac
    zakup kontrolowany :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-02-17 11:21:28
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    > Nie.

    Chyba że z 75% zryczałtowanego podatku dochodowego ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek