  • 11. Data: 2004-05-27 13:18:00
    Temat: Re: PIT36 i przyczyna korekty...
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Kasia Mikołajczyk pisze:

    > Użytkownik "emssik" <n...@b...net> napisał w wiadomości
    >
    > Ordynacja Podatkowa:
    >
    > Art. 81 Skorygowanie deklaracji następuje przez złożenie korygującej
    > deklaracji wraz z dołączonym pisemnym uzasadnieniem przyczyn korekty.

    Co nie zmienia faktu,z e mila Pani w US przyjela korekte bez pisma
    w podobnym jak poprzednio wypadku...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-05-27 13:21:06
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    emssik pisze:
    [...]
    zameldowania")...

    > Panie Gotfrydzie, sam nie jeden raz pisał pan na grupie, że nie jest Pan
    > wróżką i na podstawie tego co jest w postach wielu rzeczy nie da się
    > powiedzieć. Ja z mojej strony zadałem jasne pytanie,

    Z niejasnoscia KTORA Pani nieprzyjela deklaracji.

    > na które otrzymałem
    > konkretną odpowiedź, za co jeszcze raz ślicznie dziękuję. Ale powód
    > dla którego ludzie zaczynają się bawić we wróżkę i drążyć, a po co,
    > a jak, a dlaczego, a czemu nie inaczej, jest dla mnie zupełnie nie
    > zrozumiały.

    PRAKTYCZNIE wszystkie pytania sa do wrozki.

    To co mowi Ordynacja to jedno, a to, comowi Pani w okienku to drugie.
    wyjasnienie mogl Pan doslac poczta..(deklaracje tez)

    Boguslaw